» Legfrissebb információk

Sítábor beszámoló

Írta: keresztes 2014 február 3. Nincs hozzászólás

2014.01.20. Hétfő van, már megint hétfő. Hogy telhetett el ilyen gyorsan ez a hat nap? Tegnap ilyenkor még a panzióban próbáltunk kikászálódni az ágyból, hogy még reggeli előtt le tudjuk vinni a csomagjainkat a buszhoz. Aznap reggeli után még elmentünk a sípályára, onnan pedig a tervek szerint egyből Gödöllő felé vettük volna az irányt, bár ez nem egészen így történt, mert valamiért vissza kellett menni a panzióhoz. De a szándék azért megvolt.
Na de kezdjük az elején. Kedden délelőtt 10 órakor volt az indulás a gödöllői tesco parkolójából, ami szerencsére alig csúszott, de az út összességében így se tűnt rövidebbnek. Kb. 8 órát utaztunk megállásokkal együtt, éppen ezért már mindenki nagyon várta, hogy megérkezzünk. Sajnos a faluban, ahol a panziónk volt egyáltalán nem volt hó, sőt, amikor megérkeztünk esett az eső és már be is sötétedett, így alig láttunk valamit a buszból való kipakolásnál. A szobák elfoglalása után (a mi szobánkban volt egy kis harc, az egyesek által jobbnak vélt ágyakért, végül ketten egy teljesen másik szobába kerültünk) már meleg vacsorával vártak minket, ami kifejezetten jól esett a sok chips és keksz után. Az elalvás pedig első nap lévén jóval a takarodó után sikerült.
Másnap reggel, mi az elsők között voltunk, akik megtudhatták, hogy az indulás valószínűleg csúszni fog, ezt maga a buszsofőr mondta el nekünk, amikor az ablakból lógva figyeltük mi történik. Kiderült, hogy a busz három keréken állt, miközben a negyedik éppen egy árok fölött “lebegett”. A segítségre nem kellett sokat várni, hiszen a panzióval közvetlenül szemben van a tűzoltóság. Miután bekerültünk valamilyen helyi tv adó műsorába, az eredeti tervhez képest fél órával el is tudtunk indulni a sípályákhoz. Már nagyon vártuk, hogy végre felcsatolhassunk és síelhessünk. Én, mint újra kezdő, Norbi bácsi csoportjába kerültem még két emberrel együtt. Voltak, tehát a haladó síelők, mi és a kezdők, akik ha szerettek volna, már a második napon csatlakozhattak hozzánk. Nagy élmény volt 7 év kihagyás után már első napon feljutni a csúcsra. Az első nap végére mindenki kifáradt és a kabinos felvonóhóz indult, ami a parkolót és pénztárt köti össze a pályák aljával, ahonnan további felvonókkal lehet még feljebb jutni.
Az első két napon fantasztikus időnk volt sok napsütéssel. A következő napokban, a csúcson megjelent egy felhő, ami valójában fent teljesen olyan, mint lent a köd. Többször volt részünk szélben és hóban is. Voltak a nap végére teljesen kijegesedett pályák, ez főleg a 8-9-esre volt jellemző. A legutolsó napon esőben siklottunk lefelé és a hó is elkezdett olvadni. Ám az időjárási nehézségek ellenére mindenki nagyon jól érezte magát. Ebéd időben a Hütték asztalait foglaltuk el kisebb-nagyobb csapatokban. Rengeteg magyarral is találkoztunk, volt olyan hely, ahol több kiszolgáló is magyar volt. A pályákon pedig inkább az volt ritka, ha nem hallottunk magyarokat.
Sajnos volt egy kórházlátogatás is, mert az egyik snowboard-osnak kifordult a lába. Azóta kiderült, hogy semmi baja és még futni is tud begipszelt lábbal.
Az esték mindig nagyon jó hangulatban teltek sok nevetéssel és néha zenével is. Vacsora után mindig tömegesen indultunk el a sparba, hogy még zárás előtt odaérjünk, ami valljuk be, sosem volt egyszerű. Éppen ezért egyik este, amikor a spar már bezárt, kitaláltuk, hogy meglátogatjuk a Billát (ez is egy bolt), de nem jött össze. Mikor kicsit távolabbról láttuk, ahogy lekapcsolták a világítást, utolsó reményként ott volt szemben egy benzinkút, ahová átsiettünk, de kiderült, hogy ez is fél 8-kor zár. Valahogy sikerült elérnünk, hogy beengedjenek, így három Pringles-zel gazdagabban tértünk vissza a szállásra.
A legutolsó estén egy osztrák férfi jött be a panzióba és megkért minket, hogy menjünk ki az utcára megnézni a tüzijátékot, amit a szerelme szülinapjára állított össze. Gyönyörű szép volt! Zárásként még énekeltünk is neki, először angolul, majd magyarul.
Egyéb megjegyzések:
· a wifi jelszó nem változott
· Az angol tudással nem túl sokra lehet jutni: -Can you speak English? -Only bisschen.
· A kacsák még mindig a helyükön vannak.
· A leves rizzsel/ rizses leves pedig igenis finom.
A tábort mindenkinek csak ajánlani tudom! Fantasztikus társaság gyűlt össze. Köszönjük a szervezőknek, Tibi és Norbi bácsinak, hogy idén is összehozták!

Fábián Nikolett

Digg this!Add to del.icio.us!Stumble this!Add to Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Add to Yahoo!

Copyright ©2009 , All rights reserved.| Powered by WordPress| Gandhi theme by Techblissonline.com